İzledim Sonra İzle Bildir
  • IMDB:: 4.6
  • İzlenme::
  • Kategori:
  • Ülke:
  • Tarih:
  • Etiketler:
Filmi Oylayın:
Oylama : 0 / 10 - 0 kullanıcı

Serinin 3. filmi Otel 3 de her zaman ki gibi arkadaşlar Las Vegas'ta bekârlığa veda partisi yaparken, özel Strip partisine katılmaları için seksi iki escort kız tarafından kandırılırlar. Oraya vardıklarında dehşete kapılırlar çünkü işkençe oyununun içine düşmüşlerdir. Otel 3 izle

Yorumlar (0)

Tüm Yorumlar
  • Bu filmin plus seçeğini eklerseniz sevinirim.en yakında.

  • admin film hem dublajlı hemde altyazılı

  • ne saçma sapan filmler abi ya ilk bölümünü izledim nefret ettirdi resmen.. bir grup genç bir yere giderler başlarına bir olay gelir nerdeyse hepsi ölür bir kişi kalır oda ordaki yüzü gözü belli olmayan adamla savaşmaya karar verir adamı vurur bıçaklar herşeyi yapar adam ölmez bu nedir mk ya tavsiye etmiyorum.

  • Bu filmin birinci film ile alakası bile yok bence cigaranızı içip sonra bu filmi izleyin daha çok etkiler sizi :D

  • slm kolay gelsin çok tşkkur ederim Saw7 nin 3d sini koymuşunuz ltfn hostelin yani otelin serisini özellilede hostel 1 de koyarsanız çok güzel olacak ltfn en kısa sürede koyarmısnız?