İzledim Sonra İzle Bildir
  • IMDB:: 7.2
  • İzlenme::
  • Kategori:
  • Ülke:
  • Tarih:
  • Etiketler:
Filmi Oylayın:
Oylama : 0 / 10 - 0 kullanıcı

Kim derki ki bir aşk ve bu aşkın sebeblerinden dolayı dünyaya hüküm sürmüş bir devlet yok olsun. Truva prensinin ve Isparta kraliçesinin büyük aşkı dünya üzerinde hüküm sürmüş devletlerin yok olmasna neden olacaktır. Helen'in kocası Kral Menelaus bu ihanetin kabullenememektedir. Krala yapılan bu büyük ayıp kardeşi Agamemnon’a da yapılmıştır denmektedir. Agamemnon Mikene Kralı olduğu için büyük bir askeri güce sahiptir. Helen Truva'ya gelir fakat büyük bir savaş patlak verecektir. Büyük kahramanların öyküsünün anlatıldığı Truva izle filmgoo.com ziyaretçilerine özel Altyazılı ve Türkçe Dublaj hemde hiçbir yerde olmayan 1080p ekran görüntüsüyle. iyi seyirler

Yorumlar (0)

Tüm Yorumlar
  • eklediniz için çok teşekkür ederim.sizden ricam birde dabbe 6’yı eklerseniz sevinirim.en yakın zamanda.elinize sağlık.gerçekten.kolay gelsin.

  • Görüntü kalitesine lafım yok ama ses de tr dublaj , altyazı ve orijinal dil üçü birden flimde var. Acaba sadece tr dublaj olarak bu görüntü kalitesinde ekleme şansınız var mi

  • extended versiyon oldugundan bazı bölümler altyazılı ama yüzde 95 Tr Dublaj

  • Filme bayıldım ayrıca aksiyon sahneleri mükemmel.

  • Ulan filmi nerenizle izliyorsunuz o kdar kişi izlemiş yorum yapmış ama kimse filmin eksik olduğunu anlamamış...

  • Truva atı sahnesi yok

  • izlememek için o kadar çok direndim ki.. ama bir şaheser

  • tam olarak tekrar yüklendi iyi seyirler.

  • genelde bir filmi bir kere izlerim bir daha izlemem ama bu filmi 3-4 defa rahat izlemişimdir. savaş filmi severler için güzel bir film iyi seyirler

  • Hectoooooorr ne sahneydi bee :D Tekrar tekrar izlenir bir film

  • harıka

  • bi türkçe bi ingilizce daşşak geçer gibi film paylaşmayınız lütfen

  • isteyen türkçe altyazılı isteyen türkçe dublaj izlesin diye yapıyoruz kaliteden hizmetten anlaşılan bi habersiniz.

  • Adam bizim icin emek veriyo utanmaz Herif azcik emeğe saygın olsun G*t .

  • gayet başarılı yıldızlar topluluğu olan bir film izleyın derim

  • Film indirme gene yapılamıyor sorunu çözerseniz çok sevinirm.

  • Film çok güzel ben bu kadar uzun film olduğunu bilmiyordum kesilmiş sahnelerde var filmgoo ailesine emeği geneçler tşkler.Başarılarınız devamını dilerim.

  • O ingilizce olanlar normal filmde çıkartılmış sahneler ama senden bu anlayacak beyin yok ki